02 d’agost 2009

HORRIBLE

Clica a sobre el següent enllaç

HORROR A XINA


Hola,

Més que horrible és terrible que aquestes coses passin al segle XXI... gent com jo que volem tenir fills que el fariem de fang si poguessim i veure això te posa els pels de punta i te sents francament impotent per no poder fer absolutament res que resolgui el problema instantàniament... !!! desgraciadament aquest horror no és més que el resultat de la supervivencia de una pobre gent sotmesa a un règim dictatorial, això és el que fa la por , la miseria i la incultura induida per les autoritats. Ens horroritzam però qualsevol de nosaltres sotmés a les mateixes condicions probablement fariem el mateix , la superviviencia és la superviviencia i aquestes condicions allargades en el temps fant que la gent canvii de costums, trobi normal i inofensiu el que no ho és. En quin estat de desesperació s'ha de trobar una mare per permetre això, ho heu pensat???

Però si ho pensau bé, nosaltres els anomenats primer món no som millors que ells. Nosaltres feim el mateix, no volem tenir fills, i sí, tenim tots els mètodes anticonceptius que volem i més. I per què no en volem??? No perquè ningú ens ho prohibeixi, per la nostra comoditat, que els nens coharten el nostre benestar. I que me'n dieu dels nostres Governs siguin de la ideologia que siguin se preocupen per qüestions econòmiques, que si regals, que si crisi, que si corrupció, que si competitivitat, gasten gasten i gasten amb els nostres imposts, despilfarren i s'enrriqueixen. De les seves polítiques sols s'en beneficien uns pocs. I aquests temes les llisquen.

Però anant al nostro tema ;No volem fills per diferents motius:
1.- Fins que guanyem prou diners (conseqüencia de les polítiques governamentals i el ritme de vida modern) per mantenir-los sense haver de renunciar a cap de les nostres privilegis i això allarga l'edat de les mares que després s'han de sotmetre a mètodes artificials dolorosos i caríssims.
2.- No volen aquesta responsabilitat, els nens no els agraden són una traba a la seva independència personal i llibertat.
3.- Gent que en vol tenir i no pot, però tampoc en vol adoptar no són de la seva sang i les adopcions són cares , no volen "comprar un nen" però tranquilament poden viure amb el que passa a xina per exemple o en canvi comprar-se un cotxe del mateix preu. Una cosa material, però clar nop hi pensava no requereix el mateix cost de manteniment....!!!!
4.- La gent que dona la culpa a la seva parella que no en vol de fills, SI FOS JO NO M'HO PENS DOS PICS PLANTO A AQUESTA PARELLA, SI REALMENT EN VULL DE FILLS, SINO NO ÉS MÉS QUE UNA EXCUSA COMODA. No entenc que si una persona m'estima no me vulgui donar un fill i a canvi jo he de renunciar a adoptar per amor....de veritat això és possible ... quina escala de valors tenim....realment m'estimen!!!!
5.-
.
.
.
etc

Quantes vegades m'he empenedit de no haver fet cas al meu pare quan m'animava a tenir un fill de fadrina per inseminació o per adopció i jo no me ve vaig veure amb prou coratge per fer-me càrrec dels meus dos pares malats i d'un bebé. Però ...i el que havessin disfrutat ells dos...,
A la mami li deia i si tenc un infant de fadrina que me diries, "m'estimaria més que te casassis però sino no el tirariem jejej".
I tu el me guardaries i cuidaries?? "sí, el colgaria devora jo".
I li canvieries els panyals?? "Clar que si" .
T'agradaria? "Molt, seria sa jugueta".

Res ja està fet i no val pensar-hi més, però el proper any a veure si m'hi qued.

Com podeu veure aquest video m'ha tocat bé la fibra sensible, esper que produeixi el mateix efecte amb vosaltres.

Besades

Antònia

 
Viatge cap a l'interior © 2007 Template feito por Templates para Você