20 de juliol 2009

ME NECESSITES?

Ell diu.-Si me necessites per res jo t'ajudaré.
Ella diu.- Te necessito perquè m'escoltis
Ell diu.- Estic sord
Ella diu.- Et necessito per conversar
Ell diu.- No puc xerrar
Ella diu.- Fem companyia
Ell diu.- Estic cansat
Ella diu.- Anem a dinar
Ell diu.- Estic a règim
Ella diu.- Donem la teva opinió sobre...
Ell diu.- No, perquè mai me fas cas.
Ella diu.- A veure no entenc els terminis del contracte que suposa la paraula NECESSITAR??
Ell diu.- Te deixaré un berbiquí, una escala o un plat
Ella diu.- Això són coses materials que puc comprar
Ell diu.- Doncs t'adobaré una porta.
Ella diu.- Puc cridar al fuster
Ell diu.- T'adobaré una aixeta
Ella diu.- Puc cridar al fontaner
Ell diu.- Ido jo no en sé més i soc autosuficient
Ella diu.- Jo també soc autosuficient, però hi ha coses que no puc fer sola, NO puc dinar amb tu si tu no hi ets. NO puc riure amb tu si tu no hi ets. NO puc xerrar amb tu si tu no hi ets. Mira que n'es de poca l'ajuda que necessit de tu!

 
Viatge cap a l'interior © 2007 Template feito por Templates para Você